[rank_math_breadcrumb]

TÜED’in sevilen Başkanı Seyfi İyiyürek hakka yürüdü!

TÜED Seyhan Şube Başkanı ve TÜED Genel Merkez Denetim Kurulu Başkanı Seyfi İyiyürek yakalandığı covit-19 hastalığı sonucu öldüğü bildirildi.

Dün gece saat 21.00 sıralarında evinde öldüğü bildirilen TÜED Seyhan Şube Başkanı ve TÜED Genel Merkez Denetim Kurulu Başkanı Seyfi İyiyürek’in bundan bir süre önce yakalandığı covit-19 hastalığı sebebiyle evinde tedavi gördüğü ve sağlık durumunun iyiye gitmesine rağmen ani vefatı emekliler camiasında üzüntü ile karşılandı.

Derneğin SMS hesabından yapılan paylaşımda,” Başkanımız Seyfi İyiyürek vefat etmiştir. Cenazesi Perşembe günü  saat 11.00’da Kabasakal mezarlığına defin edilecektir. Allah rahmet eylesin” denildi.

Hakkında Editör

Taraf olmayan, habercilik yapan Net İnternet Haber, bağımsız özgür, tarafsız habercilik ilkesini benimsemiş olup, hakkın ve haklının yanında yer almayı ilke edinmiştir.

Göz Atmak İster misiniz?

Kademeli Emeklilik Çıkacak mı? Milyonların Beklediği Düzenlemede Son Durum

EYT düzenlemesinin ardından kapsam dışında kalan milyonlarca çalışan, gözünü kademeli emeklilik düzenlemesine çevirdi. Özellikle 8 …